Így érzi magát egy házas, gyerekmentes nő - 7 gifben összefoglalva

2020. január 04. 23:41 - Gyermekmentes Övezet

1. Amikor a barátaid panaszkodnak a gyerekeik miatt... te meg csak:

via GIPHY

2. Amikor találkozol egy másik gyerekmentes, házas nővel:

via GIPHY

3. Amikor az emberek nagyon kellemetlen kérdéseket tesznek fel arról, hogy ha próbálkoztok a gyerekkel, akkor miért nincs még, vagy egyáltalán nem is akartok?

via GIPHY

4. Amikor azt gondolják, hogy utálod a gyerekeket csak azért, mert neked nincs:

via GIPHY

 

5. Amikor a barátok összehasonlítják a legújabb gyerek-hóbortokat:

via GIPHY

6. Amikor folyamatosan kérdezgetik, hogy mikor lesz már gyereketek:

via GIPHY

7. Amikor egy közösségben kiosztanak rád egy feladatot azért, mert nincsenek gyerekeid és mindenki azt hiszi, hogy emiatt rengeteg szabadidőd van:

via GIPHY

 

Forrás

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekmentesovezet.blog.hu/api/trackback/id/tr8815378238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

st89 2021.01.27. 19:13:34

Én látom a saját kollégáimon hogy ki menyit szopik a gyerekezéssel. És nem győzöm leplezni a röhögésem a szánalom bandára. Se pénzük se céljaik semmijük nincs.
És ezek a barmok pl nekem akarják eladni a gyerekezést hogy márpedig az milyen rohadt jó.
Ja se pénzed, se időd nincs magadra. Álladon hulla fáradt vagy.

Meló után is dolgoznod kell. Egy kibaszott filmet nem tudsz egyben megnézni....
Én ezt inkább szörnyűnek nevezném.
Ezzel szemben, én szabad vagyok, magamra költöm az összes pénzem.

Mert mekkora geci nagy önzőség a saját pénzeden vásárolni. Egyébként meg amikor ránézek a 100 ezreket / milliókat érő műszaki cuccaimra Sony LED TV, Erősítő, 400 ezres PC....
Mindig eszembe jut hogy én ezeket a cuccokat nem tudtam volna megvenni ha lenne gyerekem.
És ez csak megerősít.
süti beállítások módosítása